Pemberhentian perkhidmatan 'Narrowband' dari TM | ICT Niaga Enterprise

Pemberhentian perkhidmatan 'Narrowband' dari TM

| Posted in


Dalam satu pengumuman yang dipaparkan dalam laman web TM ( Telekom Malaysia ), perkhidmatan internet terawal (bukan yang pertama) di Malaysia yang digelar "jalur sempit", teknologi "dial up" iaitu 1515, 1525 dan EZnet 1315 akan ditamatkan pada 1 Oktober 2017.

Oleh itu, para pengguna yang masih lagi menggunakan khidmat internet ini (sangat aneh sekiranya masih ada 😅), segera beralih kepada penyedia internet jalur lebar yang sedia ada seperti Stremyx dan UniFi untuk memenuhi keperluan gaya hidup pada masa kini yang memerlukan sambungan internet yang lebih pantas dan mudah alih.

Pengguna juga boleh menggunakan ONEXOX Prepaid sebagai penyedia sambungan internet 3G dan 4G untuk telefon pintar. Kini dengan promosi "Season Pass", anda boleh membeli data, masa berbual dan sms dengan harga diskaun dan boleh disimpan lebih lama atau diguna sedikit demi sedikit mengikut keperluan.

Sekiranya anda ada di sekitar Alor Gajah serta Tampin dan ingin menggunakan prabayar ONEXOX yang jauh lebih menjimatkan ini (tempoh sah 2 tahun 4 bulan dan boleh berlanjutan), boleh hubungi ICT Niaga Enterprise dengan klik ---» http://Prabayaronexox.wasap.my untuk membuat temujanji melalui mesej Whatsapp (buka melalui Google Chrome atau lain-lain pelayar web)